Wiosna w ogrodzie

Witam wszystkich w moim nowym wirtualnym miejscu. Tęsknota za Japonią jest ogromna, ale trzeba coś robić, żeby nie wpaść w depresję. Zdjęcia to moja pasja, trzyma mnie w pionie i pozwala nie myśleć.
No więc na razie będzie ogród, bo to także pasja, wielka przyjemność i powinność. Bo ogród wymaga troski, a kiedy jest zadbany i zaopiekowany, to odwdzięcza się pięknymi obrazkami.
Zapraszam więc do mojego kaszubskiego ogrodu.
Wiosna na Kaszuby przychodzi nieco później niż w centralnej Polsce, dlatego teraz dopiero jest pełnia kwitnienia tulipanów, żonkili. Pięknie zakwitła moja japońska wiśnia i magnolia. Przekwitła forsycja, a bez dopiero zbiera  się, żeby zakwitnąć. Koniec kwietnia i maj to niewątpliwie najpiękniejszy czas w ogrodzie.
Nareszcie u siebie.

















Komentarze

  1. Jestem pierwsza? 😊
    Powodzenia życzę na nowym miejscu 🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaszuby to piękne miejsce:-) piękne zdjęcia, piękne kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie, że jesteś:) Kaszuby również zachwycają i bardzo chętnie zobaczę je widziane Twoim okiem.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Aniu zdjęcia, jak zawsze.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie, pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Akira - pożegnanie

Entlebucher - mój mały szwajcar